رییس ستاد فرماندهی اقتصادی دولت کیست؟

رییس ستاد فرماندهی اقتصادی دولت کیست؟

رییس ستاد فرماندهی اقتصادی دولت کیست؟

1⃣تاکنون در ۲ یادداشت به طور مستقیم و با بیان مصادیق و در چندین مطلب دیگر به طور غیرمستقیم از نامشخص بودن رییس ستاد اقتصادی دولت و عدم وحدت فرماندهی اقتصادی دولت گله کرده ام.

2⃣آشفته بازار اظهار نظرهای یکی، دو هفته اخیر ارکان خودمختار دولتی در موضوع نحوه واگذاری و قیمت گذاری خودرو ،شاهد دیگری بر ادعای فوق است که از عوارض ان اقدامات برنامه ریزی شده مافیای خودرو برای ماهیگیری از آب گل آلود ابهام در سیاست های اقتصادی دولت در حوزه خودرو از یکسو و ملتهب کردن شرایط روحی و روانی مردم از سوی دیگر است.

3⃣ به نظر می رسد عدم اشراف مدیران ارشد دولت و تیم تصمیم گیران حوزه های متعدد اقتصاد با سازوکارهای اژدهای هفت‌سر فساد در بازار ، نه تنها از علل عدم فرماندهی موفق ستاد اقتصادی دولت است بلکه به گستاخ شدن اژدهای فساد در دست درازی بیشتر  به بیت المال منجر شده است.

4⃣ از مهمترین نشانه های عدم اشراف ، سواستفاده قارونهای اقتصادی از برخی از سازوکارهای بورس کالا است که به جولان قارونهای اقتصادی منجر شده به گونه ای که به طور مضاعف به منافع ملت ضربه می زنند. این غفلت یکی از جهت گیری های نامناسب دولتمردان است که بر تلاش های شبانه روزی آنان به شدت تاثیر منفی گذارده است و امید است با ساماندهی ستاد فرماندهی اقتصادی مدیریت شود.

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.